
ZÁKLADNÍ ÚDAJE
Rok výroby: 2023/2024
Rám: trubkový ocelový (25CrMo4)
Celková váha bez pilota: 238kg
Maximální rychlost: 125 - 160 km/h (podle nastavení)
Zrychlení na dráze 75 m: 4,09 s
Anežka je již šestou formulí, kterou tým FS TUL Racing navrhl a postavil. Jde o hybridní monopost kombinující spalovací motor a dva elektromotory umístěné v předních kolech. Anežka se zúčastnila dvou závodů – FS East a FS Poland – odkud si tým odvezl hodnotná ocenění a spoustu zážitků.
FS Poland - 1. místo v Business Plan, 1. místo v Cost&Manufacturing, 3 místo v Engineering Design
FS East - 3. místo Business Plan
Vedení: Ladislav Horálek / Ondřej Polívka
Marketing: Sára Čelišová, Helena Doanová, Tomáš Maroul, Michal Pešek, Zuzana Rozsypalová
Powertrain: Lukáš Vágner, Vítězslav Štich, Daniel Stuchlík, Jakub Kochrda, Lukáš Hrnčíř, Denis Šrajer, Martin Lacina, Eliška Slavíková, Inal Ekashaev
Podvozek a řízení: Patrik Skýpala, Václav Kosnar, Vojtěch Dufek, Tomáš Trepák, Daniel Kupec
Aerodynamika: Jozef Jaroslav Fekiač, Jakub Vyleťal, Václav Kočí, David Jedlička
Elektro: Vítek Hanzlík, Jiří Netík, Daniil Zemliannikov, Miloš Načeradský
Rám: Ondřej Polívka, Aleš Carda, Pavel Medek, Adam Košek
Rok výroby: 2023/2024
Rám: trubkový ocelový (25CrMo4)
Celková váha bez pilota: 238kg
Maximální rychlost: 125 - 160 km/h (podle nastavení)
Zrychlení na dráze 75 m: 4,09 s
Motor: Suzuki GSX-R 600
Max. výkon: 105 HP
Max. točivý moment: 72 Nm
Vrtání x zdvih: 67 x 42,5 mm
Kompresní poměr: 12,8
Řídící jednotka: EMU BLACK
Převodovka: 6-ti stupňová, ovládaná pneumatickým válcem
Řazení: pomocí pádel pod volantem
Diferenciál: Drexler s omezenou svorností
Sekundární převod: motocyklový řetěz 520
Rozvor: 1575 mm
Rozchod kol přední nápravy: 1280 mm
Rozchod kol zadní nápravy: 1280 mm
Světlá výška vozu: 40 mm
Pneumatiky: Hoosier 10'' Slick
Disky: OZ Racing 10''
Zavěšení: nezávislé zavěšení všech kol; dvojitá A ramena na obou nápravách
Odpružení: push rody
Tlumiče: ZF Sachs ffs 02
Brzdy: Brembo
Přední brzdy: čtyřpístkové
Zadní brzdy: dvoupístkové