Anežka

Anežka je již šestou formulí, kterou tým FS TUL Racing navrhl a postavil. Jde o hybridní monopost kombinující spalovací motor a dva elektromotory umístěné v předních kolech. Anežka se zúčastnila dvou závodů – FS East a FS Poland – odkud si tým odvezl hodnotná ocenění a spoustu zážitků.

FS Poland - 1. místo v Business Plan, 1. místo v Cost&Manufacturing, 3 místo v Engineering Design

FS East - 3. místo Business Plan

Vedení: Ladislav Horálek / Ondřej Polívka

Marketing: Sára Čelišová, Helena Doanová, Tomáš Maroul, Michal Pešek, Zuzana Rozsypalová

Powertrain: Lukáš Vágner, Vítězslav Štich, Daniel Stuchlík, Jakub Kochrda, Lukáš Hrnčíř, Denis Šrajer, Martin Lacina, Eliška Slavíková, Inal Ekashaev

Podvozek a řízení: Patrik Skýpala, Václav Kosnar, Vojtěch Dufek, Tomáš Trepák, Daniel Kupec

Aerodynamika: Jozef Jaroslav Fekiač, Jakub Vyleťal, Václav Kočí, David Jedlička

Elektro: Vítek Hanzlík, Jiří Netík, Daniil Zemliannikov, Miloš Načeradský

Rám: Ondřej Polívka, Aleš Carda, Pavel Medek, Adam Košek

ZÁKLADNÍ ÚDAJE

Rok výroby: 2023/2024

Rám: trubkový ocelový (25CrMo4)

Celková váha bez pilota: 238kg

Maximální rychlost: 125 - 160 km/h (podle nastavení)

Zrychlení na dráze 75 m: 4,09 s

MOTOR

Motor: Suzuki GSX-R 600

Max. výkon: 105 HP

Max. točivý moment: 72 Nm

Vrtání x zdvih: 67 x 42,5 mm

Kompresní poměr: 12,8

Řídící jednotka: EMU BLACK

PŘEVODOVKA

Převodovka: 6-ti stupňová, ovládaná pneumatickým válcem

Řazení: pomocí pádel pod volantem

Diferenciál: Drexler s omezenou svorností

Sekundární převod: motocyklový řetěz 520

PODVOZEK

Rozvor: 1575 mm

Rozchod kol přední nápravy: 1280 mm

Rozchod kol zadní nápravy: 1280 mm

Světlá výška vozu: 40 mm

Pneumatiky: Hoosier 10'' Slick

Disky: OZ Racing 10''

ZAVĚŠENÍ

Zavěšení: nezávislé zavěšení všech kol; dvojitá A ramena na obou nápravách

Odpružení: push rody

Tlumiče: ZF Sachs ffs 02

BRZDY

Brzdy: Brembo

Přední brzdy: čtyřpístkové

Zadní brzdy: dvoupístkové