Anička

Anička je v pořadí již třetí vůz týmu. V této sezóně se tým soustředil zejména na odladění a odlehčení doposud vyvinutých dílů tak, aby vůz byl schopen konkurovat ostatním vozům ve světové špičce. Výsledkem tak bylo například 3. místo v disciplíně skid-pad na závodech FS Czech.

 

Vedení: Filip Veselka

Marketing: Petr Hocek, Adéla Šolcová

Powertrain: Martin Váňa, Dominika Čadková, Tomáš Trepák, Jiří Franta

Podvozek: Michal Machotka, Matěj Hadasčok, Radek Franc, Adolf Živný, Vašek Stránský

Karosérie: Tomáš Jarkovský, Milan Pekárek, Vojtěch Svoboda, Martin Severýn, Jan Bayer

Elektro: Mihal Hudec, Ondřej Vacek, Michal Kadlec

 

ZÁKLADNÍ ÚDAJE

Rok výroby: 2017/2018

Rám: trubkový ocelový (25CrMo4)

Celková váha bez pilota: 266 kg

Maximální rychlost: 125 - 160 km/h (podle nastavení)

Zrychlení na dráze 75 m: 4,1 s

 

MOTOR

Motor: Suzuki GSX-R 600

Max. výkon: 106 HP

Max. točivý moment: 73 Nm

Vrtání x zdvih: 67 x 42,5 mm

Kompresní poměr: 12,8

Řídící jednotka: EMU BLACK

PŘEVODOVKA

Převodovka: 6-ti stupňová, ovládaná servomotorem

Řazení: pomocí pádel pod volantem

Diferenciál: Drexler s omezenou svorností

Sekundární převod: motocyklový řetěz 520

PODVOZEK

Rozvor: 1600 mm

Rozchod kol přední nápravy: 1283 mm

Rozchod kol zadní nápravy: 1257 mm

Světlá výška vozu: 30 mm

Pneumatiky: AVON 195/530-r13

Disky: OZ Racing 13''  
        

ZAVĚŠENÍ

Zavěšení: nezávislé zavěšení všech kol; dvojitá A ramena na obou nápravách

Odpružení: v předu pull rod; v zadu push rod

Tlumiče: Rock Shock VIVID RC 2 pružinové

BRZDY

Brzdy: AP Racing

Přední brzdy: čtyřpístkové

Zadní brzdy: dvoupístkové