Anička

Anička je v pořadí již třetí vůz týmu. V této sezóně se tým soustředil zejména na odladění a odlehčení doposud vyvinutých dílů tak, aby vůz byl schopen konkurovat ostatním vozům ve světové špičce. Výsledkem tak bylo například 3. místo v disciplíně skid-pad na závodech FS Czech. 

ZÁKLADNÍ ÚDAJE

Rok výroby: 2017/2018

Rám: trubkový ocelový (25CrMo4)

Celková váha bez pilota: 269 kg

Maximální rychlost: 125 - 160 km/h (podle nastavení)

Zrychlení na dráze 75 m: 4,27 vteřin

 

MOTOR

Motor: Suzuki GSX-R 600

Max. výkon: 112 HP

Max. točivý moment: 79 Nm

Vrtání x zdvih: 67 x 42,5 mm

Kompresní poměr: 12,8

Řídící jednotka: EMU BLACK

Tým: Martin Váňa, Vašek Stránský, Dominika Čadková, Tomáš Trepák

PŘEVODOVKA

Převodovka: 6-ti stupňová, ovládaná pneumatickým pístem

Řazení: pomocí pádel pod volanty

Diferenciál: Drexler s omezenou svorností

Sekundární převod: motocyklový řetěz 520

PODVOZEK

Rozvor: 1600 mm

Rozchod kol přední nápravy: 1283 mm

Rozchod kol zadní nápravy: 1257 mm

Světlá výška vozu: 30 mm

Pneumatiky: AVON 195/530-r13

Disky: OZ Racing 13''  

Tým:  Michal Machotka, Adolf Živný, Vašek Stránský, Radek Franc, Matěj Hadaščok        

ZAVĚŠENÍ

Zavěšení: nezávislé zavěšení všech kol; dvojitá A ramena na obou nápravách

Odpružení: v předu pull rod; v zadu push rod

Tlumiče: Rock Shock VIVID RC 2 pružinové

Tým: Martin Kolomazník, Dominika Čadková, Míša Štipková, Míra Popov, Milan Pekárek, Vojtěch Svoboda

BRZDY

Brzdy: Brembo

Přední brzdy: čtyřpístkové

Zadní brzdy: dvoupístkové