ZÁKLADNÍ ÚDAJE
Rok výroby: 2017/2018
Rám: trubkový ocelový (25CrMo4)
Celková váha bez pilota: 266 kg
Maximální rychlost: 125 - 160 km/h (podle nastavení)
Zrychlení na dráze 75 m: 4,1 s
Monopost Markétka je 2. formulka, kterou náš tým zkonstruoval, navrhl a zrodil. Markétka se účastnila dvou závodů – Formula SAE Italy a Formula Student Czech Republic.
Tým: Filip Veselka, Martin Váňa, Vašek Stránský, Dominika Čadková, Milan Pekárek, Matěj Hadaščok, Tomáš Jarkovský, Jakub Ježek, Martin Kolomazník, Michal Hudec, Martin Kadlec, Daniel Rytina, Vojtěch Svoboda, Martin Severýn, Michal Machotka, Michal Jindra, Adolf Živný, Adéla Šolcová, Jana Sobotková, Jan Bayer, Jirka Němeček, Míra Popov, Jan Malad
Rok výroby: 2017/2018
Rám: trubkový ocelový (25CrMo4)
Celková váha bez pilota: 266 kg
Maximální rychlost: 125 - 160 km/h (podle nastavení)
Zrychlení na dráze 75 m: 4,1 s
Motor: Suzuki GSX-R 600
Max. výkon: 106 HP
Max. točivý moment: 73 Nm
Vrtání x zdvih: 67 x 42,5 mm
Kompresní poměr: 12,8
Řídící jednotka: EMU BLACK
Převodovka: 6-ti stupňová, ovládaná servomotorem
Řazení: pomocí pádel pod volantem
Diferenciál: Drexler s omezenou svorností
Sekundární převod: motocyklový řetěz 520
Rozvor: 1600 mm
Rozchod kol přední nápravy: 1283 mm
Rozchod kol zadní nápravy: 1257 mm
Světlá výška vozu: 30 mm
Pneumatiky: AVON 195/530-r13
Disky: OZ Racing 13''
Zavěšení: nezávislé zavěšení všech kol; dvojitá A ramena na obou nápravách
Odpružení: v předu pull rod; v zadu push rod
Tlumiče: Rock Shock VIVID RC 2 pružinové
Brzdy: AP Racing
Přední brzdy: čtyřpístkové
Zadní brzdy: dvoupístkové