Eliška

Náš první monopost, na kterém se podílelo více jak 30 lidí, Eliška se zúčastnila celkem dvou oficiálních a jednoho neoficiálního závodu. Náš první závod se konal v italském městě Varano de' Melegari. Celkem se zde utkalo 51 týmů. Náš tým skončil na suprovém 29. místě. Více Overall Results - Class 1C. Druhý závod se konal na domácí půdě a to v Mostě. Zde byla daleko větší konkurence než v Itálii, proto jsme se umístili na 30. místě. Více Overall Results - Class 1C. Po Mostě se náš tým zúčastnil neoficiálního závodu Baltic Open, který se konal v Písku. Bylo zde celkem 11 formulí a jezdilo se skoro pořád. Tedy naše auto toho najelo nejvíc ze všech :) Z první sezóny jsme si všichni odnesli spoustu nových zkušeností a poznatků, které jsme mohli uplatnit na našem dalším monopostu.

Základní údaje

Rok výroby: 2015/2017

Rám: trubkový ocelový

Tým (rám a kapotáž): Tomáš Pavlů - Rám, Martin Kolomazník - Zadní uchycení, Dominika Čadková - nádrž, Míra Popov - kompozity, Milan Pekárek - kompozity, Vojtech Svoboda - kompozity

 

Motor

Motor: Suzuki GSX-R 600

Max. výkon: 93,2 kW

Max. točivý moment: 67,7 Nm

Vrtání x zdvih: 67 x 42,5 mm

Kompresní poměr: 12,8

Tým: Tomáš Jarkovský - brzdový syst., Michal Jindra, Martin Váňa, Matěj Hadasčok, Jakub Ježek - klapka, Vašek Stránský - chladici okruh

Převodovka

Převodovka: manuální 6-ti stupňová

Řazení: pomocí pádel pod volanty

Diferenciál: Drexler s omezenou svorností

Podvozek

Rozvor: 1600 mm

Rozchod kol přední nápravy: 1283 mm

Rozchod kol zadní nápravy: 1237 mm

Světlá výška vozu: 40 mm

Minimální poloměr zatočení: 3,8 m

Tým: Honza Malad - Řízení, Michal Machotka - Podvozek, Adolf Živný - volant, Vašek Stránský - pedalovka

Zavěšení

Zavěšení: lichoběžníkové (pull rod)

Tlumiče: Rock Shock VIVID RC 2 pružinové

Brzdy

Brzdy: AP Racing

Přední brzdy: čtyřpístkové

Zadní brzdy: dvoupístkové