Základní údaje
Rok výroby: 2015/2017
Rám: trubkový ocelový
Tým (rám a kapotáž): Tomáš Pavlů - Rám, Martin Kolomazník - Zadní uchycení, Dominika Čadková - nádrž, Honza Bělík - kompozity, Milan Pekárek - kompozity, Vojtech Svoboda - kompozity
Náš první monopost, na kterém se podílelo více jak 30 lidí, Eliška se zúčastnila celkem dvou oficiálních a jednoho neoficiálního závodu. Náš první závod se konal v italském městě Varano de' Melegari. Celkem se zde utkalo 51 týmů. Náš tým skončil na suprovém 29. místě. Více Overall Results - Class 1C. Druhý závod se konal na domácí půdě a to v Mostě. Zde byla daleko větší konkurence než v Itálii, proto jsme se umístili na 30. místě. Více Overall Results - Class 1C. Po Mostě se náš tým zúčastnil neoficiálního závodu Baltic Open, který se konal v Písku. Bylo zde celkem 11 formulí a jezdilo se skoro pořád. Tedy naše auto toho najelo nejvíc ze všech :) Z první sezóny jsme si všichni odnesli spoustu nových zkušeností a poznatků, které jsme mohli uplatnit na našem dalším monopostu.
Tým: Roman Rybáček, Martin Váňa, Vašek Stránský, Dominika Čadková, Tomáš Jarkovský, Jakub Ježek, Michal Jindra, Honza Malad, Michal Machotka, Tomáš Pavlů, Martin Kolomazník, Michal Hudec, Honza Bayer, Jirka Němeček, Miloš Čadek, Filip Veselka, Adélá Šolcová
Rok výroby: 2015/2017
Rám: trubkový ocelový
Tým (rám a kapotáž): Tomáš Pavlů - Rám, Martin Kolomazník - Zadní uchycení, Dominika Čadková - nádrž, Honza Bělík - kompozity, Milan Pekárek - kompozity, Vojtech Svoboda - kompozity
Motor: Suzuki GSX-R 600
Max. výkon: 93,2 kW
Max. točivý moment: 67,7 Nm
Vrtání x zdvih: 67 x 42,5 mm
Kompresní poměr: 12,8
Tým: Tomáš Jarkovský - brzdový syst., Michal Jindra, Martin Váňa, Matěj Hadasčok, Jakub Ježek - klapka, Vašek Stránský - chladici okruh
Převodovka: manuální 6-ti stupňová
Řazení: pomocí pádel pod volanty
Diferenciál: Drexler s omezenou svorností
Rozvor: 1600 mm
Rozchod kol přední nápravy: 1283 mm
Rozchod kol zadní nápravy: 1237 mm
Světlá výška vozu: 40 mm
Minimální poloměr zatočení: 3,8 m
Tým: Honza Malad - Řízení, Michal Machotka - Podvozek, Adolf Živný - volant, Vašek Stránský - pedalovka
Zavěšení: lichoběžníkové (pull rod)
Tlumiče: Rock Shock VIVID RC 2 pružinové
Brzdy: AP Racing
Přední brzdy: čtyřpístkové
Zadní brzdy: dvoupístkové