Klárka

Klárka je v pořadí čtvrtou formulí, kterou tým FS TUL Racing sestrojil. Oproti minulým monopostům se dočkala několika zásadních vylepšení jako je lepší uchycení podvozku, kontrolované sání vzduchu díky elektrické klapce nebo třeba telemetrický systém na sběr a vizualizaci dat v realném čase. Klárka se zúčastnila dvou závodů - Formula SAE Italy a Formula Student Czech Republic.

 

Vedení: Ondřej Macháček

Marketing: Sára Čelišová, Helena Doanová, Natálie Kleistnerová, Zuzka Al-Chalabi, Balaji Bharath Kumar

Powertrain: David Morávek, Vítězslav Štich, Lukáš Vágner, Tomáš Trepák, Lukáš Hrnčíř, André Křižanec

Podvozek a řízení: Ladislav Horálek, Martin Váňa, Jan Malý, Patrik Skýpala, Matěj Hadaščok

Kapotáž : Dominik Trunec, Kamil Mukminov, Jakub Vyleťal, Václav Petrák, Vojtěch Svoboda

Elektro: Tadeáš Březský, Vítek Hanzlík, Lukáš Kocián, Ondřej Vacek

Rám: Milan Pekárek, Tomáš Kubeček, Ondřej Polívka, Michal Macek

 

ZÁKLADNÍ ÚDAJE

Rok výroby: 2020/2022

Rám: trubkový ocelový (25CrMo4)

Celková váha bez pilota: 241 kg

Maximální rychlost: 125 - 160 km/h (podle nastavení)

Zrychlení na dráze 75 m: 4,1 s

MOTOR

Motor: Suzuki GSX-R 600

Max. výkon: 106 HP

Max. točivý moment: 72 Nm

Vrtání x zdvih: 67 x 42,5 mm

Kompresní poměr: 12,8

Řídící jednotka: EMU BLACK

PŘEVODOVKA

Převodovka: 6-ti stupňová, ovládaná pneumatickým válcem

Řazení: pomocí pádel pod volantem

Diferenciál: Drexler s omezenou svorností

Sekundární převod: motocyklový řetěz 520

PODVOZEK

Rozvor: 1575 mm

Rozchod kol přední nápravy: 1280 mm

Rozchod kol zadní nápravy: 1280 mm

Světlá výška vozu: 40 mm

Pneumatiky: Continental C19 Slick/Wet

Disky: OZ Racing 13''

ZAVĚŠENÍ

Zavěšení: nezávislé zavěšení všech kol; dvojitá A ramena na obou nápravách

Odpružení: push rody

Tlumiče: ZF Sachs ffs 02

BRZDY

Brzdy: Brembo

Přední brzdy: čtyřpístkové

Zadní brzdy: dvoupístkové