Viktorie

 

Viktorie se stala naší pátou formulí, kterou jsme v týmu FS TUL Racing vytvořili. Viki se historicky poprvé zůčastnila tři závodů - FS East, FS Czech Republic a FS Alpe Adria.

 

Vedení: Ondřej Macháček

Marketing: Sára Čelišová, Helena Doanová, Tomáš Maroul, Anežka Ladová, Michal Pešek, Michaela Procházková

Powertrain: Vítězslav Štich, Daniel Stuchlík, David Morávek, Jakub Kochrda, Lukáš Hrnčíř, Lukáš Vágner, Tomáš Trepák

Podvozek a řízení: Ladislav Horálek, Jan Malý, Patrik Skýpala, Vojtěch Dufek, Kateřina Hajleková

Kapotáž : Dominik Trunec, Kamil Mukminov, Jakub Vyleťal, Jan Jirouš, Jozef Jaroslav Fekiač, Simeon Molnár, Šimon Doležal, Václav Kočí, Daniel Bouda

Elektro: Tadeáš Březský, Vítek Hanzlík, Lukáš Kocián, Jiří Netík, Vojtěch Kloz

Rám: Ondřej Polívka, Tomáš Kubeček, Michal Macek

 

ZÁKLADNÍ ÚDAJE

Rok výroby: 2022/2023

Rám: trubkový ocelový (25CrMo4)

Celková váha bez pilota: 240kg

Maximální rychlost: 125 - 160 km/h (podle nastavení)

Zrychlení na dráze 75 m: 4,09 s

MOTOR

Motor: Suzuki GSX-R 600

Max. výkon: 106 HP

Max. točivý moment: 72 Nm

Vrtání x zdvih: 67 x 42,5 mm

Kompresní poměr: 12,8

Řídící jednotka: EMU BLACK

PŘEVODOVKA

Převodovka: 6-ti stupňová, ovládaná pneumatickým válcem

Řazení: pomocí pádel pod volantem

Diferenciál: Drexler s omezenou svorností

Sekundární převod: motocyklový řetěz 520

PODVOZEK

Rozvor: 1575 mm

Rozchod kol přední nápravy: 1280 mm

Rozchod kol zadní nápravy: 1280 mm

Světlá výška vozu: 40 mm

Pneumatiky: Continental C19 Slick/Wet

Disky: OZ Racing 10''

ZAVĚŠENÍ

Zavěšení: nezávislé zavěšení všech kol; dvojitá A ramena na obou nápravách

Odpružení: push rody

Tlumiče: ZF Sachs ffs 02

BRZDY

Brzdy: Brembo

Přední brzdy: čtyřpístkové

Zadní brzdy: dvoupístkové